V tomto článku sa budeme venovať spoločnosti Champion Food a nedorozumeniam, ktoré sa môžu vyskytnúť u ich zákazníkov pri preberaní objednávok u nás v predajni. Vysvetlíme vám vzťahy medzi Champion Food a našou firmou Brojo. Dozviete sa, ako riešiť prípadné problémy s ich objednávkami a na koho sa obrátiť s otázkami.
Budova v Považskej Bystrici, na ulici M. R. Štefánika, v ktorej sa nachádzajú obe prevádzky.
Brojo a Champion Food
Sme najväčšia remeselná pekáreň v meste Považská Bystrica. Máme v ňom výrobu, ale aj niekoľko obchodov, v ktorých ponúkame svoje výrobky. Jedna z našich prevádzok sa nachádza na ulici M. R. Štefánika 175/32. Práve táto predajňa a jej personál sa občas dostáva do nepríjemných situácií, za ktoré nemôžu. Stávajú sa terčom nedorozumení od zákazníkov firmy Champion Food.
Tá sídli na tej istej ulici a napriek tomu, že sa tiež pohybuje v potravinárskom priemysle, nemá s našou firmou absolútne nič spoločné: ani obchodné meno, ani majiteľa, ani zamestnancov. Napriek tomu medzi našimi firmami platí nepísaná dohoda, ktorá je výlučne dobrovoľná.
Ide o to, že ak má firma Champion Food hotovú objednávku, avšak v čase jej prevzatia zákazníkom nemá otvorenú prevádzku, túto objednávku vybaví a odovzdá poverený zamestnanec našej pekárne Brojo.
Ako by to malo ideálne prebiehať?
Firma Champion Food sa zaoberá výrobou bagiet, šalátov, rôznych studených mís a podniká aj v oblasti cateringu. Pre svojich zákazníkov vyrába tieto produkty na základe prijatých objednávok. Kým sa však pustí do ich realizácie, musia byť najskôr uhradené.
Ide totiž o potraviny, ktoré rýchlo podliehajú skaze, a tak sa väčšina z nich nedrží v sklade a je nutné ich najskôr objednať. Ďalej to súvisí aj s tým, že ak by klient objednávku neuhradil, nebol by dostatočne motivovaný vyzdvihnúť si ju. Firme Champion Food by tak mohli pri neprevzatí vznikať materiálne a finančné straty.
Dôležité
Objednávka by mala byť firme Champion Food uhradená najneskôr do dvoch pracovných dní pred stanoveným dňom odberu. Ten by sa mal ideálne realizovať v priestoroch ich firmy, a odovzdávať ju klientovi by mal ich zamestnanec.
V prípade, ak zákazka do stanoveného termínu uhradená nie je, firma Champion Food ju považuje za neplatnú a stornovanú. Toto si mnohí zákazníci neuvedomujú a prichádzajú si výrobky vyzdvihnúť. A to aj do našej predajne, kde ich však v takomto prípade už nedokážeme vybaviť k ich spokojnosti.
Jednoduché zhrnutie ideálneho postupu:
- Vybratie produktov a výrobkov
- Dohodnutie objednávky
- Zaplatenie minimálne 48 hodín vopred
- Prevzatie
Ako pomáha Brojo klientom Champion Food
Zákazníci Champion Food majú možnosť prísť si objednávku vziať do našej predajne potravín Delikates. Ak sú ešte zamestnanci spoločnosti Champion Food prítomní vo výrobe, naši ľudia ich presmerujú k nim. Objednávku si riešia už ďalej sami.
Ak nie sú prítomní, niektorí z našich zamestnancov sú vždy pripravení zistiť, či je objednávka zrealizovaná. Pokiaľ sa nedopátrajú k žiadnemu výsledku, kontaktujú zodpovedného pracovníka Champion Food a ďalej pokračujú spoločne v pátraní po objednávke. Keď sa dozvedia výsledok, oznámia ho zákazníkovi. A nemusí to byť nutne iba dobrá správa.
zdroj: pixabay.com
Prosíme vás o pochopenie
Vieme, že keď ste prišli, počítali ste s tým, že na vás budú čakať bagety, studené misy, šaláty či čokoľvek iné, čo ste si objednali. Je nám jasné, že to potrebujete na oslavu, prípadne inú dôležitú udalosť.
Chápeme, že ste ľudia a ako takí ste zaneprázdnení, máte množstvo starostí a veľa vecí na vybavovanie. Rozumieme tomu, že v tom zhone ste mohli na svoju objednávku jednoducho zabudnúť. Že vám úplne vyšumelo z hlavy, že ju máte uhradiť. Prípadne ste možno ani nepostrehli, že niečo také musíte urobiť.
V prípade, ak ide všetko podľa stanoveného postupu, sú vám naši zamestnanci kedykoľvek a úplne nápomocní. Urobia všetko pre to, aby ste z našej predajne odišli spokojní a s plnou náručou. Ak sa vám však stalo, že ste objednávku nezaplatili, a teda nie je zrealizovaná, vtedy vám už nedokážeme pomôcť.
Naši zamestnanci sú iba sprostredkovatelia. S vašou objednávkou nemajú nič spoločné. Preto vás prosíme, aby ste sa v prípade, že nebudete spokojní, nevyvršovali na nich. Nekričte na nich, nenadávajte im ani sa im nevyhrážajte. Oni sú v tom nevinne. Nebuďte na nich drzí, ani arogantní. Rušíte nielen ich, ale aj zákazníkov, ktorí sa nachádzajú v predajni. I tak tým nič nevyriešite
Správajte sa, prosím, slušne.
zdroj: pixabay.com
Kontakty, ktoré vám pomôžu
V prípade akýchkoľvek vašich otázok, reklamácií a žiadostí o informácie, prosím, obráťte sa na pracovníka firmy Champion Food, s.r.o., ktorý má na starosti vybavovanie objednávok. Nájdete ho na telefónnom čísle 0917 777 547.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na vašu návštevu v našej predajni.